Monday, October 18, 2010

owh my lappy

Hari nyh aku rase banyak sangat masaalah yang datang..Engatkan hari nyh nak brtulkan lappy aku yang dah mengong nyh..Singgahlah bank dulu nak bank in kan wet tok my sis..After bank in tetiba kete mem aku lak wat hal..So my bucuk lappy ada dalam kete terkunci bersama-sama..Panas giler time tuh,dengan berpeluh-peluh tambah pulak tangan mem aku berdarah sebab nak buka pintu kete..Aku makin panik..Sebab darah yang sangat banyak..macam nak pitam dibuatnyer..so aku terpakse duduk kat tepi kete takot pitam lak..kesian dia.Nak tak nak terpakse lah pegi pusat bandar dulu nak pinjam kete sowg lagi mem aku..Nak betulkan lappy pun tak ley gak sebab lappy dalam kete,so terpakse pegi taman molek dulu nak terminate broadband..Alhamdulilah semua berjalan dengan lancar.Pastu patah pusat bandar balik tetiba perot terasa lapar.Pegilah pekena mee bakso kat medan selera tu..pergh..meleleh air hidung tambah pulak dengan ais jagung..urm..nyummy...=)..Hilang rase penat tadi...hehehe...Sementara tunggu kete nga baiki dan menunggu lappy, aku pegilah round-round satu pusat bandar..As usual takde pape yang berubah pun sama macam dulu..So dah alang-alang dah ada kat UO aku sempat gak beli makanan ringan tok bawak balik kat kolej esok..hehehe..i like shopping!!!hehehe..

penat sangat..rehat jap smabil makan ice cream..


aduh banyak betul dugaan arynyh..

mini shopping time!!!

mana stu ek nak beli..confius..

my coklat..nyummy..
balik time!!!

No comments:

Post a Comment