Sunday, October 17, 2010

Mini shopping

Tinggal beberapa hari je lagi nak tiba hari raya, hari-hari terakhir bulan puasa aku sempat gak balik sekejap JB tok berbuak puasa dengan kawan  baik aku ain, ayu dan fifi..Walaupun time tu banyak giler keje dengan assignment, aku terpakse curi-curi gak mase nak hangout ngn dowg sebab ain dah bising-bising suro aku balik JB.Finally aku balik jugak,.So petang tu kitowng gerak lambat sebab ayu balik ada banyak keje kat office biaselah orang bekerja kan lagipun dye yang driver so nak tak nak terpakse gak gerak lambat.kesian ayu time tu rushing sangat-sangat.Then kitowg time tu round satu pasir gudang nak cari tempat makan, punyelah mencari tapi semuanyer full!! dah nak akhir-akhir puasa ni biaselah dowg kuar makan ngn familykan and biasenyer surirumah malas nak masak.So kitowg terpakse tahan lapar walaupun time tu dah masuk waktu..sedih-sedih..=(..last2 terpakselah pegi kat kedai mamak kat masai uh..tu pun ramai jugak.Tp disebabkan terlalu lapar kitowg on jela..mamak pun mamak lah..tengah-tengah makan boleh pulak ada mamak nyh mengatal ngn kitowg..Dala perot lapar time uh ada hati nak kenyit-kenyit mata..Gatal punye mamak!! After makan tetiba ayu ajak pegi jusco sebab nak temankan fifi cari kasut raya, so nak tak nak terpakse ekot gak sebab ayu yang drive kan..Sampai jusco aku ngn ain lak yang beriya-iya nak shopping mengalahkan fifi..hehhe..Ape lagi kitowg balun semua kasut kat padini uh..Biaselah lumrah hidup seorang perempuan,bila dah nampak barang.heheehe...Anyway walaupun masa tu sekejap sngat dan keesokkan nyer aku terpakse balik segamat tapi masa dengan korang time tu sangat berharga and aku tak kan pernah lupakan..mishzz u damn much!!!

  ayu, ain dan sy..

  kami..

 time nak betulakan tudung pun sempat ain snap an.bucuk ar ain!!

  Depan kaunter pun boleh!!hehehe..

No comments:

Post a Comment